tisdag 2 september 2008

En vanlig dag i S-vall

Idag så har jag varit på stan med Mari.Jag shoppade lite eftersom det var längesedan sist då jag inte har hittat något som tilltalar mig.Jag är kräsen.Blev en söt röd/vit rutig kortärmad skjorta,en vit lång skjorta som går att ha som klänning,tjocka sköna strumpbyxor och en gammelrosa blus.Hittade även en klänning som var too die for,den var gammelrosa i satin.I like.Ska nog köpa den imorgon.

Var även en sväng till Alnö och hälsade på en vän som bjöd på pizza.Ja ni läste rätt,har alltså ätit det för 3:e gången i år.Och den var sjukt god,men bara hans pizzor är goda.Sen åkte jag och Mari och drack kaffe på min kompis café och det är lika trevligt som alltid.Efter det så skjutsade jag hem henne.Åkte hem till min bästa vän och kollade på en nördig film som jag redan hade sett.
Sen en sväng förbi mitt gamla jobb och fick då veta att jag kunde jobba imorgon kväll.Och blev även medbjuden på personalmöte/mat/bowling på torsdag.Kan ju bli intressant för jag är kass på bowling.Haha!

Har även vräkt i mig lite kladdkaka med vitchoklad på nyss.Jag mår illa, jävligt illa.
Nu får det vara slut på dessa dumheter.

Tack och bock!

Inga kommentarer: