onsdag 3 september 2008

Norrmännen har fått till det!

Idag så vaknade jag lika pigg som en 94 åring.Usch!Här rullar det bara utför.Gjorde mig snabbt iordning för att hämta upp Mari,sen en sväng på stan och lunch/fika.Men idag blev det en sallad för det är ju trevligt med nyttig mat *stolt* HAHA!Sen så ville Mari gå in på CUBUS av alla ställen,jag avböjde vänligt men bestämt till att börja med men gav det en chans och Tadaaa! hittade 2 par snygga jeans.Wow norrmännen har hajat galoppen.Spatserade sedan ut därifrån med en leende på läpparna(och det är ingen vardagsmat för mig).Hittade sedan en svart snygg klänning som jag ska ha på lördag.Sen var jag så trött så jag kände för att åka wheelchair till parkeringen.Peppar peppar.Kom hem och la mig i sängen och är helt död,till råga på det så ska jag hoppa in och jobba idag.Blir till att skaffa ett käft-lås, så jag inte äter nån skräpmat.Haha!

Inga kommentarer: