torsdag 25 september 2008

what´s wrong?

Är fortfarande sjuk och idag spydde jag också, det bara snurrade i huvudet och in på toaletten och kasta upp...usch usch!!
Nu är jag rejält less på att må dåligt, är konstant trött och illamående.Dem ringde även från jobbet och ville att jag skulle hoppa in och jobba men jag kände inte för det så jag tackade nej.Man kan faktiskt inte alltid ställa upp och vara alla till lags.Är så in åt helvete trött på vissa människor just nu som bara utnyttjar andra.Jag har varit för snäll, men nu har jag väckt en ny sida hos mig själv och från och med nu är det slut på att alltid vara alla till lags och hjälpa till.Vem är det som hjälper mig när jag behöver? Jo just det ingen, för jag frågar ju aldrig heller för jag är för stolt.

Var hemma hos Öz ikväll och vi kollade på film och åt mat, sen så hjälpte jag honom med en uppsats.Får hoppas att resultatet blir ett MVG.

Nu har jag kollat på 3 avsnitt av Andra avenyn och det är så härligt att det är tillbaka :)

Inga kommentarer: