lördag 6 september 2008

Redan bakis & skakis!

Nu är det illa.Är nyss hemkommen och har vräkt i mig hamburgare satt fin fint.Brukar inte äta då jg har vaarit ut egentligen men nu blev det så.Kvällen höll på att sluta i tragedi.Jag tappade min guldring med en "kamé" som är utsmyckad med 16 rubiner.Jag flippade ur och b örjade sparka på en lyktstolpe m.m. Gick in på Aveny för att kolla men där var den inte.Paniken växte till GRAV ÅNGEST.Fatta vad ringen är värd!Det är gammelfarmors.
En bil stannade till och föraren ropade"Jag är också mäklare" Jag tänkte vem faan e du.Så jag förklarade som det låg till.Och gissa vad? Han hittar min ring.Jaag blev sååå lycklig.SEn kom han tillbaka.Jag åkte med en sväng och vi åkte förbi mitt gamla jobb där han e stammis och vi fick mat sen skjutsqadde han hem mig.Bra avslut på kvällen,då jag var trött och grinig.Fy faaan vrken Oscar eller Aveny är bra.Var lika trist på båda placen.Nu ska jag sova för jaag är redan bakis.Sen ska jag plugga imorgon.

Detta inlägg kanske var lite konstigt upplagt,men ha överseende med att jag inte var nykter vid skrivtillfället.

Tack och hej!

Inga kommentarer: