söndag 21 september 2008

Resumé

Var som sagt på fest hos Öz i fredags och det var jättetrevligt, blev dock lite väl mycket vin för min del HAHA!
När det var dags att gå ut så gick jag och Lilja på O´learys(hatar det stället) men vi var bara där i 20 minuter.Fick även en äcklig kille efter mig där.Trippade istället vidare till kebab city av någon skum anledning?!Och där blev det pinsamt,jag stod i kön och skulle betala och då säger en kille som sitter ner, Ursäkta,ursäkta!!! Din klänning har fastnat innanför strumpbyxorna....What? Fy fasiken vad skämmigt.Har alltså visat min rumpa för 1/3 av Sundsvall.Men det bjuder jag på.Blir alltså inte så mycket alkohol nästa gång.Igår var jag hos Öz och kollade på film och åt tårta(mår illa).
Nu ska jag ta taag i livet och hoppa in i duschen.

Tjing tjong ping pong

Inga kommentarer: