lördag 13 september 2008

Norrlands skogar

Så har jag precis anlänt efter en visit i Sthlm och kollat till lägenheten och den var ju i befintligt skick.På torsdagen så var jag på stan en sväng med Johanna som jag inte hade träffat på 4 månader och det var så trevligt så,vi shoppade och fikade, sen plockade jag upp Linnéa på Gullmarsplan och vi åkte hem till mig och åt middag och Emma var även inbjuden,så det var ju trevligt att slippa äta ensam för engångs skull :) Senare på kvällen så åkte vi på Willys i Älvsjö och köpte några filmer och cdskivor och lite godis.Sen var jag sjukt illamående,och sen var det fredag,då tog vi en sväng till Forum Nacka och snacka om att bli besviken, dem höll på att rusta upp där så det var sämre utbud än i Sundsvall (jag blev arg).Sen hem och jag skulle bara vila en halvtimme.Det råkade bli 4 timmar,sen kom ju jag på att systemet var på väg att stänga så plattan i mattan till Sickla och inhandla lite vin och onyttigheter.Sen tror jag att Linnéa blev så till sig så hon spillde ut vinet på min fina ryamatta och resten av innehållet ner i hennes väska haha.Idag har vi tillbringat mesta tiden i min bil men det var skönt att komma tillbaka hit och få äta mammas mat haha.Ikväll tror jag att det blir fest.Har jag blivit alkoholist efter sommarens torka?

Inga kommentarer: