fredag 9 oktober 2009

29 timmar senare...

känner jag mig DÖD.Ni kanske också har varit vaken så länge?Mitt rekord är 36 timmar och då var det helt åt helvete vill jag lova.Kommer inte att upprepas.
Jag åkte som sagt på fredagsmöte och jag kan bara inte beskriva hur bra jag mår när jag har varit på ett sånt möte.Vet att jag sagt det förut,och jag önskar att alla kunde få uppleva det :)
Via jobbet så fick jag gå på ett seminarium i Globen från 13-17 för 400:- fick man veta en massa om ledarskap och sånt som man egentligen redan vet,men det var bra att få höra det.Efteråt så körde dem en liten prisutdelning till Årets säljare m.m,sen hoppade jag på tvärbanan och åkte hem.Har nyss varit och handlat lite gotta för kvällen..Och nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på idol.Och sen är det SÄNGEN nästa och inget annat.

Just det,jag somnade på seminariet lite då och då,så det var lite pinsamt.Tur att jag inte sov med öppen mun och dreglade som vissa brukar göra.Haha!

Inga kommentarer: