onsdag 7 oktober 2009

Vad är det med vissa?

Det ringde idag från dolt nummer och jag tycker egentligen inte om att svara då,men eftersom det finns viktiga människor i min närhet som ringer från dolt ibland,så kände jag mig tvungen att svara.
När jag hade svarat så var det nån sjuk jävel som flåsade och sa diverse patetiska saker med skånsk dialekt.Man orkar ju inte ens reagera egentligen.
Vad är grejen med att ringa och säga att man är en "prärievarg" och knappt kunna hålla sig för skratt?Jag bad iaf personen att sluta upp.Egentligen så borde jag har lagt på,men jag har mina misstankar om vem det kan vara.Och jag tror det har ett samband med idioten jag har nämnt längre ner i bloggen.Och jag vet att ni läser min blogg.Så sluta att tönta er och väx upp!Skaffa ett liv och sluta att hänga efter andra som ni stör er på,så ska ni se att erat liv blir bättre.

Inga kommentarer: