torsdag 1 oktober 2009

Vad händer...

Imorgon (fredag) ska jag på veckomöte med mina chefer och sen åker jag raka vägen hem och hämtar bilen och åker till Ikea och möter upp tjejerna där.Jag är i desperat behov av fler galgar,dem är helt slut och jag har kläder som saknar galgar.Jag vill gärna kunna hänga mina kläder :) Sen så kanske jag köper en fotpall också, om den får plats i bilen haha.Vi får helt enkelt se vad som följer med hem :)

Ikväll så har jag varit och jobbat på Lidingö och det var inte igår man var där, hade inte varit däör sen januari 2008 då jag flyttade därifrån.Men det gick bra idag och det är ju trevligt :)
Min farmors syster Christina hörde av sig idag och hon och hennes man kommer till Sthlm i helgen och ska hälsa på deras son Magnus och dem ska även komma och hälsa på mig :) ska bli så trevligt.Bäst att jag bakar något gott så jag slipper skämmas och att STÄDA.Annars kanske hon skvallrar för farmor att det är stökigt här :)

Inga kommentarer: