lördag 31 oktober 2009

long time no see

Lika vidrigt väder som vanligt,så man orkar ju knappt ta sig ut...haha.
Igår jobbade jag hemifrån,ville ha lite sovmorgon,så sen hoppade jag på bussen till Liljeholmen och träffade Amalia och sedan kom även Jenny.Vi fikade på Waynes och babblade på ett bra tag.Sen köpte jag en badkudde till badkaret,jag har börjat att bada ganska mycket nu,eftersom jag ofta har så ont i magen,så är det skönt med lite värme.Och lite badskum från bodyshop och en ny morgonrock.
Nu måste jag faktiskt ut och rasta vrålåket,bilen har jag inte kört på en vecka,och eftersom det är kallt,så är jag rädd att den kan bli svårstartad.Hoppas det går bra iaf :) nästan så jag har glömt bort hur man kör..haha.Jag tänkte nämligen åka och storhandla lite.
Och sen ska jag nog iväg till Josefine och vi får hoppas att Jenny,kryar på sig så hon också kan vara med :)

Inga kommentarer: