tisdag 6 oktober 2009

Gårdagens bravader

Jag hämtade upp Sofia vid st:eriksplan där hon huserar och vi åkte sedan till Liiidingö och jobbade lite,men lyckan var inte på vår sida idag,så jag bestämde efter ett tag att det fanns annat vettigt och göra.vad kan det vara?Jo att rekrytera.Så i full färd,med bilen mot Orminge och vet ni vad jag hittar på en lyktstolpe? En lapp där det står:är du tjej och vill bli smekt och slickad ring på detta nummer 073789...... Vad är det för människor som sätter upp såna lappar?Antar dock att det är mest på skoj,men ändå? Sen vidare mot fisksätra,ett litet fördömt getto mitt i ingenstans.Finns bara ett enda ord att säga deppigt värre.Var skönt att åka därifrån kan jag ju meddela.
Nu ska jag jobba vidare här hemma med rekryteringen.Wish me luck!

/Gäfvertskan

Inga kommentarer: