onsdag 28 oktober 2009

Vilken start...

Först vaknade jag 06:25 och var vaken i en halvtimme men sen så somnade jag om och pappa ringde och väckte mig strax innan 8 och sa"upp och hoppa och köp dig en väckarklocka,du är 23 år och det funkar inte att jag ska behöva ringa och väcka dig varje morgon" haha...tragiskt jag vet :) sen somnade jag om och min chef ringde mig 09:30 och undrade var jag var och jag skulle ha börjat 09:00 hallå vad håller jag på med?och vad jag skäms,jag brukar alltid vara i tid.Skärp dig Märtha!Sen studsade jag upp ur sängen in i duschen fort som fan och åt min goda musli till frukost som jag gjorde igår med äpple/kanel med vaniljyoghurt.Och sen sprang jag till bussen,så jag var väl på jobbet vid kvart i 10 :) och nu sitter jag här och har nyss druckit upp min morronkaffe från pressbyrån och min chef har gett mig stränga order,att jag inte får köpa med mig kaffe,för det finns här på kontoret.Men feg som jag är så,känns det alltid bäst att ha med sig eget.Nu har han gjort 6 koppar kaffe åt mig,som jag ska sörpla i mig under dagen.Wihooo...lycka till att somna ikväll,men det är ett senare problem.
Och tro på fan att mina strumpbyxor gick sönder påväg till jobbet,så nu har jag tejpat dem,man får ju skämmas över att gå runt med trasiga strumpisar här på östermalm,alla gamla tanter kollar konstigt.Så det blir expressfart hem sen :)
Nu har jag inte tid med detta,jag måste jobba.
Bye

Inga kommentarer: