fredag 9 oktober 2009

Nu ska den uuut....

Tro på fan att hårfönen dog imorse, när jag hade torkat hälften av mitt hår och jag har ungefär 3 gånger mer hår på huvudet än dem flesta andra.Så ni kan ju föreställa er hur långt tid det kan ta,så nu är det inte glada miner i casa de Märtha.Och efter det så gick kameran i mobilen sönder och till råga på det så raderades alla mina bilder.Jag kan bara skratta åt det,kunde dagen ha startat bättre?Och sen så slog jag mig i dörrkarmen.Så då bestämde jag mig för att jag skulle få äta en god frukost efter 2 veckor med äckel nutrilett(eftersom jag har varit för lat för annat) så då sprang jag iväg till affären och köpte nybakat bröd,delikatess yoghurt och en vaniljlatte.Nu är jag proppmätt och redo för att åka på ett fredagsmöte.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: