torsdag 15 oktober 2009

Norrut...

Jag har alldeles nyss varit och köpt lite frukost på affären och sen om den var nyttig,det är ju en annan historia :) Känner verkligen inte för att handla hem en massa mat just nu,eftersom jag aldrig lagar mat och då måste jag ju slänga den och det är ju lite slöseri och inte så bra för miljön.Men när jag är tillbaka på söndag,så är det raka vägen och storhandla,jag blir irriterad när jag kollar in i kylskåpet och det ligger 3 stycken bregottpaket som det är pyttelite smör kvar i.Och nån sur juiceförpackning,vågar man dricka den?Nej tack!Det här är inte jag.Nu är det skärpning.Vad hände med Märtha,som var så duktig på att storhandla och dessutom tyckte att det var så roligt?
Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen ska jag på "fredagsmöte" på jobbet,fast det är ju bara torsdag idag,så vi får ju ta det en dag innan eftersom jag ska åka till Sundsvall idag.
Sen är det raka vägen hem och rafsa ihop lite kläder,hämta bilen och sen ska jag hämta upp J&R i hammarby sjöstad och sen J vid fridehemsplan.Och sen är det destination Sundsvall.
Jag har "beställt" eller snarare krävt lite olika maträtter som jag vill ha när jag är hemma i helgen.Så nu har mamma att göra vill jag lova.

Vi hörs!

Inga kommentarer: