lördag 27 februari 2010

Busted!!!


Hahaha...jag skrattar så jag dör.Igår var jag i Liljeholmen på bankärende och lite annat och för att döda lite tid så smet jag in på Lidl ja ni läste rätt,de har ju öppnat en ny butik,så jag gick in där och botaniserade och handlade lite.Och när jag stod i kassan och skulle betala så ser jag något bekant i ögonvrån,kände igen den gamla utnötta kepsen.Då kollar jag och ser en kille från sundsvall som anser sig själv vara lite för mer...jag ser även att han står och packar sin mat i en svart tygpåse....haha...för fin för att handla på Lidl eller?Så pinsamt beteende så jag dör.
Men när han såg att jag såg honom så fick han panik ut ur butiken...han hade väl knappast räknat med att nån från Sundsvall skulle se honom shoppandes på en lågprisbutik...

Inga kommentarer: