onsdag 3 februari 2010

Nä men oj

idag var vi visst uppe i tid närmare bestämmt 07:30 tror jagatt det var.För mig är det iaf tidigt.Jobbet igår gick väldigt bra,skulle fixa middag åt barnen och natta dem och sen var det kolla på tv i några timmar.Kunde ju knappt bli enklare..haha!
Nu ska jag strax packa klart inför min norrlandsvistelse,jag ska ut först och hämta bilen,var lite knapert utbud med parkeringar när jag kom hem så sent igår,så jag fick ställa mig alldeles för nära ett övergångsställe,så jag återkommer väl med ett raseriutbrott om jag har fått böter...haha..
Mamma ringde nyss och sa att det är kaos i Sundsvall dvs SNÖ och hon ville helst inte att jag skulle köra,OK men hur ska jag då ta mig upp?Tåg kommer inte på fråga.Hatar att åka kollekivt.

Nä men nu är det väl bäst att jag rappar på lite så man ser nåt bakom ratten...

Inga kommentarer: