torsdag 11 februari 2010

Vårkänslor?

Solen skiner och himmelen är alldeles ljusblå,kollar man bara ut genom fönstret kan man tro att det är sommar,men sen så ser man tyvärr snön och blir påmind om att det är den 11:e februari.Tur att februari är en kort månad,så går det ännu snabbare.

Ska strax slänga i mig ett mellanmål och lite senare ska jag iväg på nåt "hälsomöte" vid odenplan,så vi får väl se hur intressant det kan bli?Den som lever får se...

Imorgon blir det jobb på eftermiddagen och sen behöver jag nog inte ens säga vad som står på schemat? Tacos och lets dance och solsidan...trevliga fredagar framöver....har jag tur så bjuder jag mig själv på ett glas rödtjut också ;) glömde ju gå in på systemet när jag irrade runt i sickla igår och storhandlade mat,så nu kan man knappt stänga kylen...haha

Inga kommentarer: