söndag 21 februari 2010

prima ballerina

jag mår så bra idag och det händer inte ofta,vid 21:00 så åkte jag och Sofia till Anna där hon var hos sin gamla chef och festen fortsatte,när vi skulle ut,så fick vi inte tag i nån taxi och busshelvetet var försenad med 20 minuter.När vi kom till Gullmars så var det katastrof,jag tror att halva sthlm befann sig där.Gick inte att få nån taxi,bussarna var inställda och tågen var också inställda.Strandad på gullmars är en riktig mardröm.Men tillslut så kom en buss som gick till årstaberg och jag och anna hoppade på och bytte till bussen som gick hem i årstaberg.Det var dem kallaste 13 minuterna i mitt liv.FYFAN!
Imorse så drog jag till affären och slogs med halva grannskapet om det nybakta brödet och jag köpte frukt och gjorde fruktsallad,så fräscht och gott efter en utekväll ;)
När jag var på väg så åkte jag ner en meter i snön och det var riktigt läskigt och jag måste ha sett ut som en jubelidiot(normala människor går där det är plogat) haha...
Snart kommer min farmors syster och hennes familj på besök.Jag ska bjuda på kaffe med dopp...tyvärr så är ju silviakakan redan slut(som att nån hade förväntat sig nåt annat?)

Har bestämt att jag ska inte ut och festa igen förrän den vidriga vintern har försvunnit...

Inga kommentarer: