tisdag 16 februari 2010

Jag förstår att ni har saknat gnällspiken..

och nu är hon tillbaka..kan ju börja med att meddela varför jag har valt att inte blogga i helgen,eller jag har inte kunnat pga äcklig allergi som har attackerat mina små händer och även halsen och magen.Nässelutslag blandat med nickelallergi...hej hopp vad kul,lördagen tog nog priset när jag var som mest handikappad och inte ens kunde hålla i besticken när jag skulle äta...hej afrikabarn..nej nu var jag taskig haha..
I fredags var jag ju som sagt till forum nacka en sväng och hittade 2 muggar som bara var så Märtha som det kan bli,ska visa bild sen...fyndade även Dårfinkar och dönickar på DVD så nu har man uppdaterats med lite 80-tal..
Jag återkommer senare idag,jag måste hänga tvätten nu och sen ska jag ta ett bad för att fira att "korvfingrarna"" har gett sig av för denna gång

Inga kommentarer: