fredag 19 februari 2010

"Du är vacker som en prinsessa"

Nästan så jag blev rörd till tårar.Hon jag jobbar åt är 9 år och sa ikväll så jag jobbade "du är lika vacker som en prinsessa" Just då visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta,mitt flottiga hår,osminkad och fula jobbkläder...jo tjena vad fin jag kände mig eller inte.Men hennes mamma har sagt att jag har ett väldigt vackert ansikte,så lite glad kan man ju vara..haha.
På jobbet idag så fick vi lasagne och vilken tur jag inte gjorde det igår då ;) sen blev det chips,dip och godis.Och en massa filmer som ungarna valde.Fick de i säng efter ett tag och då sa den ena:Kan inte du komma hit imorgon också?Snälla?...vad ska man svara på det? Det är jättekul att dem tycker så bra om mig och jag gillar dem jättemycket också :)
Ibland har man tur att man får jobba med människor som man tycker om...
Nu ska jag sussa för jag är aptrött.
Mycket att göra imorrn.

Inga kommentarer: