torsdag 28 augusti 2008

Ett minne blott!

Nu är snart hallens gamla vidriga 80-tals tapeter ett minne blott, har väntat på det ett tag men kände att nu när jag pluggar så har jag ju tid att fixa och hålla på.Imorgon kör jag det andra varvet med färgen och sen är det köket nästa.Det är så förbannat fula kulörer i köket så det är nästan lite synd att måla över haha, 3 nyanser av blått usch.Men det förklarar ju varför jag inte har köt något matbord ännu,vem fan vill sitta och äta i ett fult kök?!

Blir en helg i ensamhetens tecken.Mamma skulle ha joinat mig i helgen men eftersom min kära morfar fick en hjärtinfarkt igår så blir det inget av med det.Känner att jag skulle vilja vara i Sundsvall nu.Man ska verkligen ta till vara på tiden med de äldre, men det har jag alltid gjort och jag vill inte ens tänka på den dagen då det händer.

Kanske får bli en sväng till IKEA imorgon.Är mycket som behöver köpas men vad gör det?! Det är alltid roligt med förnyelse.

Nu ska jag måla lite mera och sen blir det sängen.

Ciao

Inga kommentarer: