lördag 23 augusti 2008

Grispass!

Så var ännu ett grispass avverkat på jobbet och 04:00 så kommer det in en alkiskäring med sällskap som ska beställa.Sen har hon mage att komma in och skrika att de inte fick allt de beställde "Han fick ingen ost på sin cheeseburgare" Men tror hon att jag är så jävla störd så jag gör en cheese utan ost haha så jag skrek på henne, jag orkar inte vara trevlig 4 på morgonen efter 9 timmar på jobbet.Fick även en ny kassa igår, haha ny och ny den var nog fan i mig från 80 talet.
Och under kvällens gång så kom det in en FET gubbe som såg höggravid ut, han frågade om jag ville följa med honom hem...USCH!!!!!

Nu är det bara 2 ggr kvar och det ska bli sååå skönt.

Ikväll är det party och jag ska dricka rosé och ta farväl av den här sommaren.
Kommer absolut inte att skriva om några eventuella bravader imorgon :)

hej hopp

Inga kommentarer: