lördag 30 augusti 2008

Skärpning

Nu börjar det att gå för långt.Vaknade 16:30 av att farmor ringde och väckte mig.Usch vilken ångest att vakna så sent.Känner mig helt slut.Hur ska detta sluta?Kommer inte att bli mycket uträttat idag.Ska tvinga mig själv att shoppa imorgon,får nog bli en sväng till Forum Nacka så jag kan ta bilen är så lat så jag inte ens orkar åka kollektivt hahaha.Nån som har ett tips på hur man blir pigg?Ska strax plugga eftersom det är deadline imorgon på uppgiften.Andra kursen har jag 8 dagar på mig att slutföra uppgiften på.SKÖNT! Jag ligger bra till för en gångs skull.Haha.

Ska även måla klart sista lagret nu i hallen.Och sen till Ikea nån dag och köpa en ny byrå.Och sen ska jag köpa en massa fina orkidéer eftersom alla mina hade dött under min vistelse i Sundsvall i sommar.Det gillar vi inte.

Tjingeling!!

Inga kommentarer: