söndag 31 augusti 2008

Ett stort svek

Nu har det barkat käpprätt åt helvete,vad gäller dygnsrytmen,vaknade 17:50 haha man kan ju inte annat än att skratta.

Har även svikit mig själv idag, vad gäller kosten.Gick och köpte en godispåse(som för övrigt inte ens var god) vad fan pysslar jag med? HJÄLP! Sen vidare till pizzerian och köpte en oxfilépizza med tomater och beasås.Såsen smakade ansjovis FYFAN!Blev verkligen påmind om varför jag inte gillar pizza,äter det kanske 2 ggr per år.Nej ska det vara så ska det vara en hamburgare.

Hade sedan ett trevligt besök här hemma och vi drack te och pratade en stund.Skjutsade sedan sällskapet till Liljeholmen och på väg hem så åkte jag in på OKQ8 och köpte 2 tidningar, den ena veckorevyn,den är ju totalt kass.Jag kanske borde sluta att köpa den?Men det är svårt att bryta gamla mönster.

Nu ligger jag i soffan och är illamående eftersom jag vräkte i mig godiset av nån skum anledning. Men imorgon är det u måndag och då börjar vi på ruta ett igen.Förhoppningsvis om det inte spårar ur redan på onsdag kväll för då är det ju lill-lördag.

Tack för mig!

Inga kommentarer: