fredag 29 augusti 2008

Ångest!

Vaknade 16:40 och då är ju såklart hela dagen förstörd :( Somnade 06:00 imorse, hade gått och lagt mig 03:00 och stängt in mig i sovrummet men hörde plötsligt ett ljud,lät som att nån gick in i min lägenhet,skräckslagen så tände jag lampan och hoppade upp,tog tag i ena täcket och en kudde och kastade mig på soffan, alla lampor tända i lägenheten och tvingade mig själv att kolla på dålig tv.Usch hatar att bli så rädd.

När jag väl hade vaknat så klädde jag på mig och gick till affären för att köpa ett frimärke och slänga ett brev på posten och sen köpte jag lite frukost.Började sedan att måla och det är så tråkigt,men nu är jag färdig med första lagret.Ska ta det andra ikväll,men orkar nog inte allt.Känner mig helt slut.Måste även plugga lite "försäljning och service" sen kan jag andas ut och unna mig själv något gott eftersom det är helg.

Nu ska jag föna håret och sen ta på mig mjukiskläderna och bara vila en liten stund haha.

see you later aligator!

Inga kommentarer: