torsdag 21 augusti 2008

Upp och ner!

Hann inte ens knappt upp till H-sand och in en sväng på jobbet och hämta lite saker och sen hem till pappa som tydligen hade feber(kunde du väl ha sagt innan så jag inte hade behövt åka) och sen så ska jag få hämta glasen på tisdag, för personalen hade brutit upp förpackningarna :( Ingenting gick som det skulle med andra ord. 1700 så fick jag ett sms, "Hej kan du jobba?" Och så snäll som jag är så kan jag inte säga nej.In i bilen fort som fan och ner till Sundsvall igen skulle börja 1800 och det är ju en fördel om man är där en halvtimme innan eftersom allt är kaos där.Hann komma till Sundsvall 17:25 gick alltså lite för fort plus att det spöregnade.
Så var ännu en dag på jobbet förbrukad och ännu en ska det bli idag.Jag är Knäckt.

Nu är det strax dags att åka dit igen :(

Inga kommentarer: