söndag 31 augusti 2008

Thats it

Nu är hallen äntligen färdig.Har dessutom hunnit diska upp diskberget som växte så att det knakade på diskbänken och städat lite.Nu luktar det citron i köket.I like!
Tvättar gör jag också,jag är väl en riktig hemmafru nu känns det som haha.

Funderar på att åka till Sundsvall imorgon.Skulle vilja hälsa på morfar på sjukhuset.Och umgås med kompisarna som bor där och självklart la familia.

En kille som jag har haft kontakt med ett tag,eller det är rättare sagt han som har ringt mig och tjatat och så.Han ringde mig nyss och sa att han inte ville ha en flickvän.Ok,sa jag men varför måste han säga det till mig?Jag känner inte ens honom.Så han sa "vi kan nog inte ses så mkt framöver för jag måste jobba" Som om att jag bryr mig? Så jag svarade bara "Jag är inte intresserad av dig,för vi känner inte ens varandra.Så vi kom överens om att vi skulle höras lite då och då men sen sa han "jag kan inte lova att jag hör av mig" Jävla skum typ.Varför lyckas jag alltid dra åt mig schizofrena killar?

Inga kommentarer: