lördag 30 augusti 2008

Lär er att parkera

Lite less man blir eller? Jag brukar parkera ute på gatan i uppförsbacke dvs sån där rolig fickparkering.För en timme sen blev jag sugen på snus och en ny tidning så jag gick ut till bilen, och störigt nog så hade nån parkerat 2 dm bakom min bil.Man GÖR inte så. Och bilen framför hade parkerat 3 dm ifrån mig, hur fan tror dem att jag ska komma ut därifrån? Så jag la i backen och rullade försiktigt bakåt och guess what min dragkrok tar i bilen bakom HAHA det är fan i mig rätt åt idioter som inte kan parkeringsvett.Jag fick ingen skråma iaf.
När jag kom hem igen så hittade jag en bra plats nästan precis utanför huset ;)

Nu är jag klar med uppgiften i försäljning och service den var rätt så lätt och det var bara 2 uppgifter, lite trist.Vad ska jag göra nu i en vecka? Nån som har nåt tips? Jag är uttråkad.Kanske ska fixa ett träningskort, men vet inte vart.Jag vill hitta ett ställe dit jag kan ta bilen lat som jag är.Kanske får bli Sats i Liljeholmen eller Globen.

Nu ska överflödskilona bort, jag kräks på att se mig själv i spegeln.

Inga kommentarer: