torsdag 28 augusti 2008

Martin Timell nästa!

Vaknade halv 10 och då var det dags för frukost och sen gå 2 kvarter bort för att hämta bilen, finns ju ingen parkeringsplats ledig på kvällen. Gasade iväg till Nacka och var in en sväng på Ica Maxi och köpte lite saker,sen vidare till Sickla köpkvarter där jag storhandlade mat. Älskar att botanisera runt i en mataffär haha! Vuxen poäng till mig :D Kom ut därifrån 1200 kr fattigare och när jag kom hem så fick maten knappt plats i frysen haha och jag känner mig som en sån såm "hamstrar" för jag har en tvångstanke att det måste finnas dubbelt upp av tandkräm,duschkräm och sånt krafs.

Sen började jag att ta fram verktygen och skruvade ner "den fulaste hatthyllan" som existerar...riktigt ful i furu,Nej den hör inte hemma hos mig den passar bättre hos ett par i ett radhus med taskig smak ;)
Sen var det fram med penslar och en roller och färgen såklart.Säger bara fyfaaan, trodde inte att det var så jobbigt. har rollat och penslat i säkert 2 timmar och då är inte ens halva hallen färdig och sen ska det målas en gång till på det! Någon som känner sig manad att hugga in?Jag är beredd att hyra in någon jag orkar verkligen inte.Har kramp i händerna.Men slutresultatet kommer att bli toppen!

Nu ska jag laga en god middag beståendes av bakad potatis med fetaoströra, kanske inte låter så frestande men det är GOTT.

Hej så länge!

Inga kommentarer: