onsdag 20 augusti 2008

Ledig dag!

Vaknade 10:00 efter endast 4 timmars sömn :( och såg att vädret var inte det bästa. Och det värsta av allt, mitt snus var slut, då är det inte en glad Märtha som möter omvärlden. Upp och hoppa snabbt in i bilen och gasa i väg till närmaste affär och inhandla the one and only "general white" satt så fint så under läppen haha!

Nu ska jag snart åka till Härnösand och hämta några specialbeställda vinglas från Tyskland som jag skulle få av pappas kompis :) sen ska jag och min älskade pappa äta middag, undra vad det blir?Känns som att jag bara har vräkt i mig en massa skit i sommar, men nu är det skärpning när jag åker till sthlm om en vecka.

Sen måste jag även köpa en present till min plastpappa som fyller år idag, jag är verkligen sämst på att leta presenter, det kan ta en hel dag innan jag har hittat den rätta grejen.Någon som har ett bra tips på vad man kan köpa till en "gubbe"?

Fick även min "feedback" från min ena lärare i mina 2 uppgifter som hade lämnats in och gissa vad? Jag fick högsta betyg på båda och en massa beröm :) Ligger 2 veckor före planeringen dessutom, vad är det som har hänt med mig?

Nu är det dags att hoppa in i "röda faran" och gasa i väg till H-sand.

Hej så länge!

Inga kommentarer: