onsdag 10 juni 2009

Ännu mera kuriosa

Är du äldst,mellan eller yngst i syskonskaran: Jag är det klassiska mellanbarnet som ofta kan hamna i skymundan(har sällan hänt mig)

Vad ville du bli när du var liten: Polis och sångerska

Har du opererats någon gång: Ja det som känner mig väl vet om det, men inget jag vill ta upp här haha (snark snark)

Vad var ditt senaste köp: Ett par jeansleggings och ett skärp

Har du varit förbannad idag: Nej tro det den som vill (eller det ska vara när det har ringt imorse från säkert 4 olika jobb)

Vilken var din favoritglass som barn: Banana Joe, så underbart god..kom tillbaka!!

Vem ringde du senast: Jenny, men fick inget svar för signalerna gick inte fram :(

Hur ofta duschar du: En gång på morgonen och ibland på kvällen om jag har tränat

Vem saknar du: Finns många, men just nu är det nog min följeslagare Lilja som är en av mina bästa vänner och såå jävla rolig.Ska bli spännande att komma och hälsa på sen när bebisen är född :)

Hur många barn vill du ha: 3 st döttrar

Hur många syskon har din pappa/mamma : 3 st / 0

Vad vill du göra: Bleka tänderna, tack!

Vilket är det tråkigaste stället du har varit på: Ödeshög i Östergötland

Hur många hål har du haft i tänderna: 5-6 stycken när jag var yngre (gottegris på hög nivå)

Inga kommentarer: