torsdag 4 juni 2009

Mätt och belåten


Känner mig som en luftballong som knappt kan röra på sig haha, men dagens middag satte ju sina spår kan man säga.
Här ser ni ett ex. på Josef Frank tapeter som jag tycker är väldigt charmiga.Lite sommarstuge feeling.


Sitter här hemma ensam nu och funderar på hur jag ska göra om i vardagsrummet, färgerna här inne är ju inte dem roligaste.Jag tycker personligen att grått är väldigt trist och kan kännas lite deppigt.Så jag funderar för fullt vilken/vilka kulörer jag ska välja.Ska jag tapetsera eller måla? Fördelen med att måla är ju att man kan få det mer som man vill om man t.ex målar något fint mönster på med hjälp av schabloner.Jag tycker att turkost är en väldigt härlig färg, men hur länge orkar man ha det innan man tröttnar?Det blir nog bäst om man har en lugnande färg så man kan koppla av i soffan.Jag har dessutom hittat en soffa som jag funderar på att köpa, då den inte var för stor så tar den ju inte upp hela vardagsrummet eftersom det är ganska litet.

Inga kommentarer: