lördag 13 juni 2009

Lördag!

Har sovit ut och satan vad skönt det var att bara sova och sova ännu mera.Känns som att ligga i en dvala och bara drömma sig bort.Tror att jag ska adressändra till min säng.Haha!

Gjorde den klassiska frukosten igen som ni säkert redan vet vad det är, men för att upplysa igen så var det scrambled eggs med bacon och jag är frälst.Jag tycker egentligen inte om varken ägg eller bacon.Men när jag gör det då är det Gott.Lyxade till det med ett glas juice också eftersom det är helg, annars så har jag skrotat det totalt eftersom det inte är så jättebra att dricka för mycket av det.

Ser ut att bara bli en lugn kväll idag och det tackar jag för.Igår var jag med Jenny och hennes pappa på hovet på ett seminarium och efter 3-4 timmar så hade jag sittsår och kaffet jag köpte var det sämsta jag druckit på länge( yes fick äntligen utlopp för att klaga lite, det var ett tag sen).

Hörs!

Inga kommentarer: