torsdag 4 juni 2009

Vem är du?

Fullständigt namn: Anna Märtha Christina Gäfvert

Född: 15 december 1985 en söndagsmorgon på Sundsvalls BB.

Syskon: Ja, storebror Robert och lillasyster Agnes.

Föräldrar: Pappa Anders och mamma Ann-Marie (Amy) och övrig familj.

Bil: En röd liten sak som jag inte tycker om, men den tar mig från a till b.

Bor: I närförort i huvudstaden och jag trivs bra eftersom jag har bil, så är det inga problem.

Intressen: Laga mat,shoppa,inredning och att träffa mina underbara vänner.

Hårfärg: Rödbrunt för det mesta men är ljus egentligen.

Längd: 168 cm säger vi, kanske minus 2..men men :)

Vikt: Det har ingen med att göra just nu.

Klädstil: Ganska klassisk men det trivs jag bra med.

Dator: En fujitsu siemens laptop och en rosa netbook från LG.

Husdjur: Ja en urgullig bichon frisé vid namn Sweet Lady Esmaralda Cherie Ami (Essie) men hon bor hos min mamma.

Vad dricker du helst: Loka päron,ramlösa mango eller rotari rosé.

Favoritmat: Allt med potatis dock ej potatismos och kött men helst inte flsökkött..bläää

Är du kär: Nixpix

Utbildning: mäklarassistent

Godis eller glass: Glass i alla former

Chips eller nötter: cashewnötter (dock är jag allergisk)

Lite onödig kuriosa om mig :)

Inga kommentarer: