lördag 13 juni 2009

Failure...

Ja och så var det ju som sagt lördag och då kan det frossas hejvilt i alla svenska hem, så även här i casa Märtha.Trodde ni att jag var nöjd efter min efterrätt? Nej självklart inte då skulle det svullas ännu mera.Glass i stora lass i sängen och så tragisk som bara jag kan vara så följde nougatsåsflaskan med in i sovrummet ifall jag ville ha påfyllning, man måste ju gardera sig :) Himla dålig ursäkt det där, men vad skall man göra? Och efter ett tag så kände jag för lite milkshake och vips så var 2liters glassen ett minne blott, men jag kan ju meddela att vi var 2 om saken så slipper jag skämmas ensam.Kommer definitivt inte att upprepas och jag kände att jag blev på dåligt humör av sockret så mitt humör fick sig en rejäl berg och dal bana.

Skulle kolla på film och dvd:n hängde sig så jag ryckte ur alla sladdar och kastade fanskapet helt sonika ut i hallen som en frisbee.Där fick den stackarn ligga ett tag tills jag tyckte synd om den och den var välkommen tillbaka till vardagsrummet.

Imorgon(läs idag) åker jag och köper en ny.Så det så!!

Och ska inte äta sånt här crap mera eftersom jag blir på skrämmande dåligt humör.

Tack och hej!

Inga kommentarer: