måndag 29 juni 2009

Härnösand














































Först på dagen så kom Jenny förbi mig och vi åkte ner till stan och fikade och kollade runt och jag köpte sååå snygga skor,kanske kommer en bild senare.









Sedan åkte jag till Birsta och tog en fika hos mina kompisars café.Efter det så åkte jag raka vägen till Härnösand, eftersom jag skulle hälsa på pappa innan han åker utomlands på onsdag.









Vi åt en utsökt middag på balkongen i solen och sen blev det vattenmelon till efterrätt,väldigt gott i värmen.









Sedan promenderade vi bort till pappas tjej Sigrid som bor 200 meter bort och på vägen dit så klagade pappa på mig att jag var tvungen att skaffa bättre kondis, eftersom han gick 5 meter före och han är 52 och jag är 23.Visst är det tragiskt?









Hemma hos Sigrid så bjöds det på rosé och kaffe och lite tilltugg,satt där på balkongen och njöt av utsikten innan jag fick solsting.Sen ner hem till pappa igen och hämta mina presenter som jag fick av honom, sen ner till bilen och svettas under bilfärden hem.Jippie!

Inga kommentarer: