lördag 6 juni 2009

Grannfejden!


Nu jävlar är det finito!


En granne som bor ovanför mig har hållt på att kasta ut sitt skurvatten på min balkong tidigare och även på loftgången.Jag har sagt åt henne och även andra grannar har sågt åt henne.

För en stund sedan så hör jag ett ljud och kommer då genst på att käring jäveln har kastat ut vatten på loftgången.Är hon trög eller vad är det frågan om?


Så jag går ut och ser då att mina köksfönster är helt nedstänkta, som putsades igår och ytterdörren är dyngsur plus att min utemöbel är helt dränkt i hennes äckliga skurvatten.


Och en massa grus och skit som följde med hennes vatten ner till min våning.


De som känner mig vet att jag har en jävligt kort stubin och nu är det nog.Var även en granne som bevittnade detta nu och skällde ut henne.Jag kommer att gå till styrelsen och hon kommer att få vinka bye bye till hennes lgh haha så synd då :) och sen stör hon och hennes familj mig var eviga natt med deras jävla möblering och kasta kula på golvet och en skrikande unge.


Nu är det nog!!!!

2 kommentarer:

GabbJo sa...

Hahaha, fyy fan. Trevlig granne. Du måste koppla in granfejden, vore ju hur kul som hels om du var med på tv! ;)
Kommer du hem till Sundsvall något i sommar?? =)

Märtha Gäfvert sa...

Haha javisst vore det bra om jag var med i tv, med mitt humör.Skulle bli lika uppskattad som farmen Qristina haha...Illa.
Jag kommer upp snart, så vi kan styra upp nåt kul :) Du är väl redan där.