fredag 19 juni 2009

Midsommar!


Vill passa på att önska Er alla en trevlig dag!

Jag vaknade 08:15 idag och ringde till pappa och han var helt chockad att jag var uppe så tidigt, haha!Så jag bestämde att jag ska dit imorgon eftersom jag saknar min pappa så mycket.Han är världens bästa pappa.

Jag kommer ihåg alla somrar från barndomen då jag alltid firade midsommar på pappas sommarställe i Höga Kusten, då var det upp tidigt och på med gummistövlarna och ut på ängen och plocka en massa blommor.Det skulle aldrig hända idag, med tanke på att jag är livrädd för ormar.Jag bara ryser vid tanken på att se en snok eller en huggorm.Usch!

Ikväll blir det en lugn kväll hemma, jag sparar mig till andra tillfällen.


Nu ska jag strax åka och jobba lite på mammas jobb.


Ha det så trevligt!

Inga kommentarer: