torsdag 17 september 2009

Är en sko värd mer än mitt eget liv?

ja det kan man ju ta och fundera på om man vill.Idag när jag stod och väntade på bussen, så kommer det en geting(jag avskyr getingar) och sen sätter sig på mina strumpbyxor vid ankeln på vänster benet/foten och jag får panik,jag vill inte bli stucken och jag vill inte röra den heller, så jag blir paralyserad och sen lyfter jag upp höger foten och försökte att peta bort den med skon, men det gick inte så bra.Så jag fick sparka bort den och vad händer då? Jo min Armani sko flyger sin lilla kos och landar framför bussen och jag kastar mig över skon och bussen tvärnitar en halvmeter framför mig.Hade kunnat sluta riktigt illa.Såhär i efterhand så känns det som att mitt eget liv betyder lite mer än en sko.Men jag hade ju å andra sidan gråtit om bussen hade mosat min vackra lilla sko.

Inga kommentarer: