fredag 4 september 2009

Dagens!

Jag mötte upp Elin en gammal arbetskompis från BigBoy-tiden, tack och lov att ingen av oss jobbar kvar där :)
Vi åt lunch på Piccolo där det blev salladsbuffé och satt där och pratade och åt en massa sallad *nyttigt* Haha!
Sen blev det shopping, jag lyckades köpa jättefina kuddar på Indiska som jag ska ha i min nya soffa, dem gamla ryker fortare än fan, när jag kliver in i lägenheten imorrn :) Och sen köpte jag även två jeans *bra jobbat*. Vi tog sen en fika på Waynes, sen blev det lite mer shopping, för jag hittade ju lite bebiskläder till Lilja´s Benjamin och då sprang jag upp där en sväng och hälsade på och han är ju bara för söt.Min söta lilla gudson.
Sen hade jag bråttom, ut med röda faran till Birsta och åkte och fikade hos Özgur på hans café och sen tvingade jag med honom på IKEA, jag behövde nya gardiner,nya badrumsmattor, nya lampor (Ekås) och sen in en sväng på Systemet för att ladda upp inför morgondagens festilgheter.
Sen åkte jag till mormor och morfar och pratade med dem och hjälpte till att diska och vattna blommor *exemplariskt barnbarn är vad jag är* Fick en slant på det också.Dem är ju bara för söta.Grät en skvätt när jag åkte därifrån, usch jag hatar verkligen att lämna dem.
och nu kom jag nyss hem till mami och väntar på att dem ska komma hem,så jag kan få något ätbart i magen.

Tjingeling!

Inga kommentarer: