fredag 11 september 2009

Jag är sjuk!!

Nu är det ju höst, nästan iaf, och som alla andra år så blir jag alltid sjuk vid denna tid.Det rinner ur näsan och jag har jätteont runt ögonen.Kan det kanske vankas bihåleinflammation?Jag orkar inte!!

Jag är så lycklig just nu, allt flyter på i övrigt och jag har lite jobb att stå i.Jag älskar verkligen när det går i turbofart och jag får jobba arslet av mig(ursäkta uttrycket) haha.Jag pallar inte med att vara arbetslös igen, även fast det var ett beslut som jag tog själv och valde att det skulle bli så.Men jag anser inte att jag har gjort nåt fel, eftersom jag inte har belastat "systemet" så att säga.Nog om denna goja nu.
Nu ligger jag i soffan och pratade nyss med pappa, och jag undrade just vad han ville så här sent på kvällen.Men han ville ju såklart höra att hans älskade dotter mådde bättre :)
Saknar min pappa så mycket.

Bye!

Inga kommentarer: