torsdag 24 september 2009

Vad skulle du välja?

Att tvingas leva som siamesisktvilling med Thorleif i Thorleifs dansband/Tvingas äta getanus till frukost för resten av livet/Vara älskarinna åt Lasse Kronér för resten av livet?
Svar: Oj,nu blev det svårt här.Pest eller kolera måste jag ju säga.Att måsta leva så tätt in på Thorleif,kan ju inte vara bra för hälsan och psyket,och att äta getanus till frukost går ju bort.Och hualigen för att måsta ha Lasse Kronér över sig för resten av livet.Gills det om han har en papperskasse på huvudet?Haha
Att se ut som Peter Harrysson för resten av ditt liv/Tvingas leva med giftormar i din lägenhet i 1 år (och dem får vara överallt)/Att leva samboliv med Göran Persson i 10 år?
Svar:Lätt att jag väljer att se ut som Peter Harrysson,då får jag ju äta god mat iaf :) och jag är jätterädd för ormar så det skulle ju inte fungera.Och Göran Persson,måste jag säga nåt mer?
Springa naken runt svampen på stureplan i en timme/Hångla med Babben Larsson på krogen kl 04:50 på morgonen/Eller att leva med variga sår i ansiktet för resten av livet?
Svar:Springa naken runt svampen skulle aldrig hända och att kyssa babben låter ju inte så mysigt(nog för att jag gillar henne för hennes personlighet och att hon är en bra underhållare,men nej tack!Och att leva med variga sår det vill väl ingen?Hej Herpes...

Ni måste ju tro att jag är störd,men i brist på annat så hittade jag på detta.Och jag utmanar Mari.

Inga kommentarer: