torsdag 24 september 2009

känner mig död...

vart tog min energi vägen?Vad hände med att svara i luren när pappa ringer 08:00 varje morgon?Ja inte vet jag,haha...jag är så trött och slut så jag har dragit nåt gammalt över mig.Men,jag är inte deprimerad som jag var förut.Där är skillnaden,så du behöver inte oroa dig pappa :)

Idag har det varit städning på schemat här hemma och diskberget från h-vetet fick sig en omgång och gissa om jag blev spyfärdig när jag diskade?? Svar:Ja!!!

I tisdags så träffade jag Amalia och vi tog en fika på Mocco och babblade på i vanlig ordning,sen gick vi ju på stan och jag skulle ju inte handla något,det slutade inte så tyvärr...kom hem med;
Svarta jeansleggings
En aprikosfärgad jättefin tröja
D&G-the one parfymen plus att jag fick 44 ml extra på köpet...bra köp där :)
En fin fjäril som jag har hängt upp i fönstret
Satsuma bodybutter,satsuma duschcreme,honey&oat ansiktsscrub och Vitamin E ansiktscreme från Body shop
Och en ny mascara

Och igår så träffade jag Jenny och vi tog en fika på Kofi och pratade på i några timmar och sen blev det raka vägen hem.

Imorgon ska jag på ett veckomöte med mina chefer och jag hoppas det går bra,sen ska jag och Amalia fika :)

Inga kommentarer: