fredag 25 september 2009

Fredag...

Mötet idag gick ju jättebra tycker jag :) och nu känner jag mig jättepeppad efter mötet med N&M.Dem sprider en sån positiv anda så det kan inte annat än smitta av sig :)

Efter det så gick jag runt och kollade lite innan Amalia hade slutat för dagen,så vi tog en fika på Kofi och Amalia var så söt så hon bjöd, och inte får man tacka nej heller.Då blir hon sur.Haha!! Efter det så gick vi med bestämda steg till Gallerian och åt yoghurtglass och då fick jag ju bjuda tillbaka,jag gillar inte att bli bjuden.Det känns inte bra.Är jag konstig?

Sen så blev det en sväng på stan och jag handlade en inflyttningspresent till Josefine och Rikard,eftersom dem har inflyttningsfest imorgon.Och man kan ju inte komma tomhändt.
Men det blir nyktert för mig,då jag inte känner för att festa just nu :)

Inga kommentarer: