lördag 19 september 2009

Filmkväll

Idag tog Mari sitt pick och pack och åkte till en för er hemlig person.Var trevligt att ha lite sällskap här hemma i några dagar :) Mer sånt,tack!
Ikväll så var det meningen att jag och Amalia skulle gå ut,men ingen av oss var särskilt laddade för det.Så jag föreslog en filmkväll hos mig,så jag ska göra lite tacos och Amalia skulle ta med sig svullmaterial.Var man inte redan rund så blir man väl.Iaf rundare för min del,haha.Men jag har hållt mig i skinnet hela veckan,eller ok,igår när jag bjöd Amalia på en födelsedagsfika så åt jag en äppelkaka,men hur farligt kan det vara då?Så jag är ganska nöjd ändå.Jag faller lätt för frestelser kan jag tala om.Men som sagt,på lördagar så får man äta lite godis tycker jag.
Jag ska nu rulla ner för backen till bilen och åka och handla det som fattas.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Inga kommentarer: