onsdag 16 september 2009

Då kör vi igen då

Nu ska jag strax åka iväg på jobb igen, ute i Täby.Ganska drygt att köra dit eftersom det tar 1 timme och 10 minuter från mig i rusningstrafiken, det går väl i 20 km/h på essingeleden.Jippie...
Men jag älskar mitt jobb så det gör inget.Förrhoppningsvis så går det ännu bättre ikväll, när man har satt sig in i rutinerna och så.

Igår så tvingade jag Stefan att följa med till Ikea, så jag fick först åka och hämta honom och det tog väl 1½ timme fram och tillbaka eftersom man har så bra planering och är ute i rusningstrafiken.
Jag hittade väldigt fina saker där och nödvändiga.
Nya tallrikar och assietter
Strybräda (det var på tiden)
Bonsaiträd (gick åt skogen med planeringen där eftersom det tog för stor plats på fönsterbrädan,så nu vet jag inte var jag sk aha det)
Nya skärbrädor(hatar gamla illaluktande,så dem byts ut ganska ofta)
Nya gardiner till sovrummet
Sen köpte jag nya handdukar till badrummet och lite annat krafs och sen så handlade jag lite mat,och jag gjorde lax med sherrysmör...jag är väl för tragisk som kör på mina favoriter dag ut och dag in.

Bye!

Inga kommentarer: