torsdag 5 november 2009

aj..

jag har så ont i halsen,kan ju knappt prata,och lite feber har jag nog också,men ändå är jag på jobbet.Haha...tycker att jag har lyckats riktigt bra idag.Och bättre ska det bli.Jag får nog jobba lite sen när jag kommer hem också,så jag kan få tag i vissa som jag inte fått tag på idag.men först får det bli en kopp med varmt vatten och lite honung kanske,skonsamt för en rosslig hals.
Till lunch blev det en caesarssallad wrap och den var väl sådär,men jag vet inte vad det är,men jag börjar att tycka att kyckling är lite läskigt,kan ju kanske vara för att jag blivit matförgiftad så många ggr.Usch och blä!
Har även ätit årets första lussekatt och smaken var helt ok,men dem var snustorra.Ett stort minus och det förstörde lite av min blivande julstämning,eftersom det snöade utanför fönstret.Haha!

Efter jobbet blir det raka vägen hem och vila ett tag,och på måndag ska jag iväg på ett samtal inför ett kommande uppdrag som jag fått.Ska bli jättekul!

vi hörs när jag är bättre,har aldrig varit så ynklig som nu!

Inga kommentarer: