onsdag 4 november 2009

vilken tur jag har..

idag efter jobbet när jag var hos Jenny och slingade håret,så pep det till i mobilen, "vill du komma hem till mig på middag ikväll?" och det var från pappas kusin Magnus,men vi är ju mer jämngamla sådet känns mer som min kusin :) oj,vad glad jag blev, jag älskar att bli bortbjuden och helst,spontant när man minst anar det och gärna mitt i veckan.Jag sprang förbi en blomsteraffär och köpte ett tomatträd i en jättefin kruka,tror nästan jag ska köpa ett åt mig själv också.Haha..
Väl hemma hos Magnus,så fick jag ett glas vin och jag satt mest och kollade på när han lagade den otroligt goda maten eller ok,jag hjälpte till lite.Jag är ju en snäll gäst,sen satt vi i några timmar och åt maten och drack lite mera vin och pratade om gamla barndomsminnen och framtidsplaner.Vid halv 10 så kände jag att jag kanske skulle röra mig hemåt,eftersom jag ska upp tidigt imorgon.Men det var en väldigt trevlig kväll,och hur skönt är det inte att slippa laga mat och diska?

Inga kommentarer: