onsdag 4 november 2009

upp med tuppen..

klev upp 06:45 idag och slängde i mig min vanliga fukost och pälsade på mig och vandrade iväg till mitt iskalla lilla vrålåk och körde väl 300 meter och bytte parkering.Varför måste det vara datumparkering?Snön har inte ens kommit än?Löjligt tycker jag.Sen in igen och duscha och få total ångest över vad jag skulle ta på mig,känns som att inget jag har är roligt längre.Buuu!
Dags att handla nytt kanske?haha..det är jag en mästare på iaf.

Igår så gick arbetsdagen väldigt fort och åt en jättegod lunch på en kinarestaurang vägg i vägg med jobbet.Efter jobbet så tog jag en promenad till Vapiano på sturegatan och mötte upp Cecilia,en gammal dagis kompis,så vi åt jättegod mat och drack lite rödvin.Underbart trevligt.Sen hem och stupa i sängen.Älskar att sova.
Idag så slutar jag 15:00 sen ska jag iväg till Jenny och fixa håret, slinga det och ev klippa om det behövs.Tur att vi jobbar så nära varandra.Tar 2 min att gå dit :)

Vi hörs!

Inga kommentarer: