torsdag 19 november 2009

julmust & nickelallergi

är väl en förjävla gemytlig kombo? Tycker synd om mig själv nu för jag har nickelallergi..fick ett par örhängen av Mari som jag använde och trots att de gjorde ont första dagen så fortsatte jag att ha dem i en vecka.Och vad blev resultatet? Jo,en hand som ser ut som en uppblåst diskhandske som dessutom är rödprickig och klåda från helvetet, runt halsen där jag har haft mitt guldhalsband med min kamé så har jag numera ett rött brett band och på örsnibbarna har jag torkat blod....mysigt!Känner mig som ett freak.Har slitit av mig alla smycken och klockan vågar jag inte ens ta på mig.Hjälp,vad ska jag göra?Jag vill bara klia sönder min kropp.Och det känns som den är överhettad.

Så nu tröstar jag mig själv med julmust och lussebullar.Det är ingen brist på belöningarna om man heter Märtha Gäfvert.

Nu blir det till att ta sig i kragen/röda bandet och fortsätta jobba.

Lyssnar på Rod Stewart Soulbook och herregud vad bra det är

Inga kommentarer: